Tiskoviny jako nosný bod businessu
Prospekty či letáky mají z hlediska naší služby zvané copywriting podobný cíl a strukturu jako letáky a jiné tiskoviny. Zákazníci tyto business texty najdou například v prodejnách nebo u stánků na veletrzích. Obsahují často větší množství informací, slouží zákazníkovi k tomu, aby se o Vašem produktu dozvěděl více. Ačkoliv se copywriting stará o tvorbu zajímavých textů, je potřeba leták i prospekt graficky vyladit tak, aby jejich vizuál byl pro čtenáře určitým lákadlem. Grafická podoba, text a jazyková korektura by měly být v harmonii a na zákazníka by měly rozhodně působit dynamicky.
Dalším typem služby, kterou zvažujeme, jsou takzvané katalogy. Ty jsou pro copywriting poněkud složitější zejména proto, že se jedná o rozsahově objemnější tiskoviny. Tvorba katalogů je v dnešní době velice výhodná, zákazník v takovém případě může bez váhání objednat zboží, které třeba ani původně nesháněl. Navíc klient získá přehled o celém rozsahu sortimentu, který nabízíte. Běžně zpracováváme výrobu letáků ve dvou formách. Pokud nemáte žádný koncept, copywriting se postará o tvorbu celého obsahu. v případě, že hotovým konceptem již disponujete, o jeho dotažení do konce se postará jazyková korektura. Stejný princip v zásadě platí i pro ostatní business texty.