Copywriting v online podobě
Vzhledem k tomu, že téměř všichni Vaši zákazníci dnes už mají přístup k internetu, dochází k využití služby zvané copywriting právě tam. Pro Váš prodej a zisk je důležitá struktura webových stránek, na kterých si zákazník může najít, jaké produkty a služby nabízíte. Copywriting Vám pomůže přinést Vašim zákazníkům zajímavé popisky produktů a služeb, které upoutají jejich pozornost. Jazyková korektura si zase skvěle poradí s gramatickými a stylistickými nepřesnostmi.
Ale i na webových stránkách je potřeba udržet zákazníkovu pozornost a nenudit ho, což dobrý copywriting dokáže zajistit. Popisky u produktů by měly být čtivé a zajímavé, nikoliv jen technické a odborné. Personalizace je pro prodej úderným prostředkem, který copywriting často využívá. Když se zákazník na Vašich internetových stránkách může dočíst něco o Vás, už si například kancelářskou židli nekupuje pouze od značky nebo firmy bez tváře, ale od člověka, který je také z masa a kostí stejně jako zákazník. a právě takové business texty, které Vám služba zvaná copywriting vytvoří, prodávají.
Aby Vaše webové stránky měly vyhledávače rády a zákazníkům je ukazovaly na prvních příčkách mezi výsledky, je důležité mít na Vašem webu i jiný obsah než jen samotné produkty. Můžete tam přidávat různé rady, testy a články. Takové business texty by zákazníkům měly poskytnout přidanou hodnotu, kterou vytváříme právě využitím služby zvané copywriting. Vaši zákazníci nechtějí číst pouze o tom, jak jsou Vaše výrobky skvělé, ale třeba také o výrobě samotné, jak probíhá a co je pro ni potřeba. a pokud třeba prodáváte už výše zmíněné kancelářské židle, Vaši zákazníci si také rádi přečtou článek, kde je vysvětleno, jak vybrat tu správnou, která nebude ničit jejich záda. Copywriting Vám může nabídnout takové business texty, které Vašim zákazníkům ukážou, že jim máte opravdu co nabídnout. Můžete nám ale také dodat předpřipravené články, jež jazyková korektura dotáhne do konce.
Na web můžete vkládat i recenze od zákazníků, s těmi si ale copywriting většinou neporadí. Jedná se o autorské texty, ale je známý fakt, že jazyková korektura ničemu neublíží, opraví například hrubé pravopisné chyby Vašich zákazníků. I když Vám lidé mohou v recenzi jisté věci vytýkat, ne všichni musí takovou skutečnost vnímat jako závadu. Je lepší udržet si autenticitu než web přesytit nereálnými recenzemi.
I když na web vkládáte test, který odhalí, co Vámi nabízený produkt vydrží, text nemůže být vytvořen pouze technikem, jenž zkoušku prováděl. I takové business texty musejí být pro čtenáře přívětivé, zajímavé, a jazyková korektura je tedy samozřejmostí a značkou profesionality. Copywriting je jednou z cest, která Vám takové články na web může přinést. Pokud máte sami nadání pro psaní textů, jazyková korektura je jednou ze služeb, které Vám nabízíme mimo copywriting. Naším cílem je pouze to, abyste dosáhli co nejlepších výsledků, ať už si u nás objednáte copywriting, nebo Vám postačí pouze jazyková korektura.